Obavještavamo Vas da je napravljena nadogradnja e-Dnevnika za učenike i roditelje s kojom je u sustavu omogućen ispis potvrda o statusu školovanja za učenike osnovnih i srednjih škola. Učenici i roditelji sada mogu kroz e-Dnevnik ispisati potvrdu u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika.
1. SAT 08:00 - 08:45
2. SAT 08:55 - 09:40
3. SAT 09:50 - 10:35
4. SAT 10:40 - 11:25
5. SAT 11:30 - 12:15
6. SAT 12:30 - 13:15
7. SAT 13:30 - 14:15
8. SAT 14:20 - 15:05
U svrhu omogućavanja sigurnosti učenika, radnika škole i ostalih osoba koje dolaze u školu te zaštite školske imovine, na školi su postavljene nadzorne kamere. Nadzorne kamere će snimati svih 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Samo ovlaštene osobe imaju pristup prikupljanju i obradi podataka s nadzornih kamera.
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
ČUJEŠ DUŠO KAKO MIRIŠE
Trava mlada, inje bagrema.
Svetost noći, prva predaja.
Bijela zora za te čuvana.
Javori u našoj livadi.
Sve smo noćas do dna ispili
Mliječno klasje rumen makova.
SLAVONIJA ZORA PJEVA U MENI
VRANCI VRISKOM JURE SOKAKOM
TVOJE OČI CRNE KUPINE
NOĆAS DUŠO ZA NAS UBRANE.
PA NEK¢ PUKNU SNENI PROSINCI,
NEK¢ ZAMIRE LIPE LIPANJSKE
TI SI DUŠO OD SAD U MENI
KROZ SVE STAZE, STAZE ŽIVOTNE.
Nek¢ nas nose vjetri s Krndije,
nek¢ nam svijetle zore čaglinske,
kad ti slome grane umorne
ja ću dušo biti uza te!
Autor: Ljubica Kovačević
Predavanje za učenike 8. razreda održao je gospodin Denis Marijon iz Zagreba, član Hrvatskog saveza udruga za mlade i studente s invaliditetom ( SUMSI ). U zanimljivom predavanju objasnio im je kako je UN-ova Konvencija o pravima osoba s invaliditetom najmlađi dokument koji su UN donijeli 2006. godine. Dosad je Konvenciju potpisalo više od 100 zemalja među kojima i Hrvatska. Gospodin Denis je objasnio kako je i sam kao sedamnaestogodišnjak doživio nesreću i završio u invalidskim kolicima.
Učenici su čuli koja je razlika između oštećenja, invaliditeta i hendikepa, o prihvaćanju jedinstvenih termina za osobe koje imaju različita dugotrajna oštećenja:
Učenici su čuli nešto i o suvremenim tehnologijama koje pridonose boljoj kvaliteti osoba s invaliditetom. Naglasio je kako trebamo razbijati predrasude pri sklapanju prijateljstva s djecom s teškoćama u razvoju ili odraslim osobama s invaliditetom. Upoznao ih je s podjelom, obzirom na vrstu i oblik invaliditeta, tako da su osobe s invaliditetom: slijepe osobe, gluhe i nagluhe osobe, osobe s intelektualnim teškoćama, osobe s mentalnim i psiho-socijalnim oštećenjem te osobe s tjelesnim invaliditetom.
Predavanje je završio riječima ,,kako svi imamo različite osobine koje oblikuju naše ponašanje, koje drugim ljudima može biti simpatično ili manje simpatično, ali da se osobine nikako ne smiju poistovjećivati s invaliditetom. Invaliditet nije zamjena za osobine i ne smijemo ga stavljati ispred onoga što čini osobnost svakog pojedinca, pa tako i djeteta s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom.“
Pedagoginja škole:
Ljiljana Đurđević, prof.