Današnji sat razrednika u 4. razredu učiteljice Ivane Mlakar, koji je održala pedagoginja, protekao je u vrlo zanimljivom ozračju.
Naime, učenike od najranije dobi, između ostalog, poučavamo financijskoj pismenosti.
Tako su učenici imali zadatak iz kataloga trgovačkih lanaca pronaći i odabrati namirnice u vrijednosti 100 eura.
Izrezali su sličice proizvoda i nalijepili ih na papir. Vrijednost ,,kupljenih” prehrambenih proizvoda nije smjela premašiti zamišljenih 100 eura, tako da su morali zbrajati cijene ,,kupljenih” namirnica.
Radili su u paru, a nakon završenog zadatka predstavili su svoje plakate. Razgovarali su o tome jesu li im sve ,,kupljene” namirnice bile zaista neophodne, jesu li mogli kupiti nešto drugo umjesto određene namirnice i sl.
Osim što su uglas rekli kako im je na satu bilo zabavno i zanimljivo, priznali su kako kupovina nije uvijek jednostavna te da u kupovinu treba ići pripremljen, najbolje s popisom onoga što nam doista treba.
Pedagoginja
Ljiljana Đurđević


