2021-04-13 14:45:00 Voditelj računovodstva/voditeljica računovodstva OSNOVNA ŠKOLA STJEPANA RADIĆA Č A G L I N
KLASA: 602-02/21-01/88 URBROJ: 2177-21-01-21-1 Čaglin, 13. travnja 2021. godine
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 16/12., 86/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20.) članka 11. Pravilnika o radu Osnovne škole Stjepana Radića Čaglin, te članka 5. Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje (u daljnjem tekstu : Pravilnik) ravnatelj Škole objavljuje
N A T J E Č A J za zasnivanje radnog odnosa
Voditelj računovodstva/voditeljica računovodstva – 1 izvršitelj/ica, na određeno, puno radno vrijeme (40 sati tjedno), zamjena do povratka osobe na rad. Mjesto obavljanja poslova: Osnovna škola Stjepana Radića Čaglin, Vladimira Nazora 3, 34350 Čaglin Uvjeti: prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 16/12., 86/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20.)
Dokumenti koji se prilažu su: 1. Prijava na natječaj – vlastoručno potpisana 2. Životopis 3. Dokaz o stečenoj stručnoj spremi 4. Dokaz o državljanstvu 5. Uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona (ne starije od 30 dana) 6. Elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje Kandidat treba imati sljedeću vrstu i razinu obrazovanja: završen preddiplomski stručni studij ekonomije, odnosno preddiplomski sveučilišni studij ekonomije, odnosno diplomski stručni studij ekonomije, odnosno diplomski sveučilišni studij ekonomije – računovodstveni smjer za sve navedene struke, odnosno viša ili visoka stručna sprema ekonomske struke – računovodstveni smjer stečena prema ranijim propisima, odnosno srednja stručna sprema – smjer ekonomist ili ekonomski tehničar. Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti temeljem posebnih propisa dužan se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo i priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, te ima prednost u odnosu na ostale osobe samo pod jednakim uvjetima. Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17., 98/19.) uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rada i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/POPIS%20DOKAZA%20ZA%20OSTVARIVANJE%20PRAVA%20PRI%20ZAPO%C5%A0LJAVANJU.pdf Kandidat koji se poziva na pravo prednosti temeljem čl. 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13, 98/19.) uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo i dokaz o tome na koji je način prestao radni odnos. Kandidat koji se poziva na pravo prednosti temeljem čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13, 152/14., 39/18, 32/20.) dužan je uz prijavu na natječaj priložiti pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja, dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom. Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objavljivanja na internet stranicama i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i internet stranicama i oglasnoj ploči Škole. Navedene isprave odnosno prilozi dostavljaju se u neovjerenoj preslici. Natječajna dokumentacija se ne vraća kandidatima. Nepotpune i nepravovremene prijave nećemo razmatrati. Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj, koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja i čije su prijave pravodobne i potpune, nakon čega se kandidate s te liste upućuje na testiranje. Provjera kandidata se sastoji od dva dijela, pisane provjere kandidata putem pisanog testiranja i razgovora s kandidatom (intervju). Područje provjere, pravni i drugi izvori za pripremu kandidata za testiranje, te vrijeme i mjesto održavanja testiranja i razgovora (intervjua) s kandidatima, bit će objavljeno na web stranici škole http://os-sradica-caglin.skole.hr/natjecaj najmanje tri (3) dana prije dana određenog za testiranje. Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj te se u daljnjem postupku više neće smatrati kandidatom prijavljenim na natječaj. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni najkasnije u roku od 15 dana od dana njegova dovršetka pisanim putem.
Odabrani kandidat je dužan pri sklapanju ugovora o radu sve navedene priloge odnosno isprave dostaviti u izvorniku ili u preslici ovjerenoj od strane javnog bilježnika sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (NN br. 78/93., 29/94., 162/98., 16/07., 75/09., 120/16.) Sukladno članku 13. stavka 3. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“ broj 82/08. i 69/17.), na natječaj se mogu javiti kandidati oba spola. Prijave s potrebnom dokumentacijom dostaviti na adresu: Osnovna škola Stjepana Radića Čaglin, V. Nazora 3, 34350 Čaglin, “ZA NATJEČAJ – VODITELJ RAČUNOVODSTVA” Svi zaprimljeni osobni podaci iz prijave kandidata prikupljaju se i obrađuju isključivo u svrhu provedbe natječaja te se potom arhiviraju i neće se više koristiti za drugu svrhu, a kandidati podnošenjem prijave pristaju na navedeno, sve u skladu s Uredbom o zaštiti osobnih podataka.
|
Osnovna škola Stjepana Radića Čaglin |