Obavještavamo Vas da je napravljena nadogradnja e-Dnevnika za učenike i roditelje s kojom je u sustavu omogućen ispis potvrda o statusu školovanja za učenike osnovnih i srednjih škola. Učenici i roditelji sada mogu kroz e-Dnevnik ispisati potvrdu u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika.
1. SAT 08:00 - 08:45
2. SAT 08:55 - 09:40
3. SAT 09:50 - 10:35
4. SAT 10:40 - 11:25
5. SAT 11:30 - 12:15
6. SAT 12:30 - 13:15
7. SAT 13:30 - 14:15
8. SAT 14:20 - 15:05
U svrhu omogućavanja sigurnosti učenika, radnika škole i ostalih osoba koje dolaze u školu te zaštite školske imovine, na školi su postavljene nadzorne kamere. Nadzorne kamere će snimati svih 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Samo ovlaštene osobe imaju pristup prikupljanju i obradi podataka s nadzornih kamera.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
ČUJEŠ DUŠO KAKO MIRIŠE
Trava mlada, inje bagrema.
Svetost noći, prva predaja.
Bijela zora za te čuvana.
Javori u našoj livadi.
Sve smo noćas do dna ispili
Mliječno klasje rumen makova.
SLAVONIJA ZORA PJEVA U MENI
VRANCI VRISKOM JURE SOKAKOM
TVOJE OČI CRNE KUPINE
NOĆAS DUŠO ZA NAS UBRANE.
PA NEK¢ PUKNU SNENI PROSINCI,
NEK¢ ZAMIRE LIPE LIPANJSKE
TI SI DUŠO OD SAD U MENI
KROZ SVE STAZE, STAZE ŽIVOTNE.
Nek¢ nas nose vjetri s Krndije,
nek¢ nam svijetle zore čaglinske,
kad ti slome grane umorne
ja ću dušo biti uza te!
Autor: Ljubica Kovačević
29. listopada 2012. godine u našoj je školi uoči Međunarodnog dana knjižnica održana prva radionica kreativnog pisanja za učenike od 5. do 8. razreda koju je vodila učiteljica hrvatskoga jezika i knjižničarka Maja Jasić. Radionica je trajala pet školskih sati. Prva dva sata su učenici 5. i 6. razreda razbuktali svoju maštu dvjema igrama. Tijekom prve igre, nazvane Autoportret, učenici su raspodjeljeni u 4 grupe crtali kako oni sebe vide svako jutro u ogledalu, kako misle da njih drugi doživljavaju ili kako bi drugima izgledali da ih snima televizija. Učenici su na duhovit način tada prikazali sebe i svoje karakterne osobine kroz umjetnost crtanja, ali su prikazali i što vole primjerice, koje pjevačke zvijezde obožavaju. Pokazali su i svoje stavove o školi koje su napisali u oblačiću iznad svog autoportreta. Djevojčice su prikazale i svoje želje da ih se gleda kao princeze dok su neki dječaci bili duhoviti nacrtavši sebe poput frajera koji imaju mnoštvo gelova, češljeva za moderne frizure kao i dezodoranse. Ta je igra učenicima pomogla da potaknu svoju imaginaciju i kreativnu vizualizaciju te da promisle o sebi, svojim osjećanjima i pozitivnim karakteristikama koje i drugi kod njih primjećuju. Druga igra je bilo pisanje priče o Bajkozemlji. Svi učenici su trebali zamisliti da su razni likovi iz bajki, da su došli u dvorac te da se pišući o svojoj Bajkozemlji trebaju izboriti za prevlast dobra u njoj. Prva grupa je tako imala zadatak opisati izgled Bajkozemlje i njenih stanovnika na što maštovitiji i originalniji način. Učenici su pokazali kako njihova sposobnost maštanja može doseći visoke razmjere opisavši Bajkozemlju kao čarobnu, čokoladnu zemlju punu tik-tak bombona u kojoj žive oni sami kao Bajkići koji se hrane kajganom što raste na drveću. Neprestanu borbu Bajkići su vodili sa zlim tik-takom od naranče, a na kraju priče su i uspjeli, uz pomoć Čokse od višnje, obraniti zemlju i vratiti natrag svoje tvornice. Druga grupa je pisala tajni dnevnik jednog od likova iz Bajkozemlje u kojemu su se morali kriti i mnogi zapleti. Treća grupa je navela sve izmišljene praznike koje oni kao stanovnici Bajkozemlje slave: Praznik čudovišta, Dan morskih pasa, letenja na kokošima i sanjkanja na drveću po suhom, Dan zombija, Dan skakanja po krovovima neobičnih škola. Četvrta grupa je pisala o čarobnim predmetima koje likovi Bajkozemlje posjeduju kao i o njihovim moćima. Pisalo se o čarobnim loptama i čarobnim kravama, o neobičnoj hrani, vilenjacima, patuljcima, o superherojima i o pobjedi dobrih likovima nad zlima. Pohvaljujemo sve učenike s radionice jer su pokazali da složnim radom u grupi mogu iznjedriti vrlo maštovite, interesantne priče koje su stilski zanimljivo i ispravno napisane, a imaju i svoju pouku. Svi članovi grupe su glavnom učeniku- zapisničaru priča govorili svoje ideje, a on ih je zatim oblikovao u prozni tekst. 7.a i 7.b razred su uživali u igrama 3. i 4. sat. Imali su istu igru Bajkozemlja kao i petaši i šestaši, ali je prva, uvodna igra Duga sličnosti i duga razlike, bila drugačija. Svatko je morao raditi u paru i nacrtati raznobojnu dugu sa svojim kolegom te unutar nje napisati sličnosti koje oni imaju. To je mogao biti isti hobi, boja kose, očiju, hrane, najdraži film, itd. Unutar duge razlike su trebali napisati po čemu se sve razlikuju. Ta igra imala je za cilj sprijateljiti učenike, da prihvate međusobne razlike, da budu tolerantni i da pronađu neke od zajedničkih interesa koji bi im mogli pospješiti komunikaciju. Čak su i neki od učitelja s radošću i zanimanjem sudjelovali s učenicima u toj igri. 8. razred je na 5. satu igrao igru izricanja asocijativnih riječi i njihovo oblikovanje u priču. Učiteljica je bacila svakome učeniku lopticu, a oni su trebali, čim su je uhvatili, izreći bilo koju imenicu ili glagol koji se zatim napisao na ploču. Svaka od 4 grupe je od tih mnogih napisanih asocijativnih riječi, kao i još od nekih zanimljivih koje je učiteljica dodala, trebala osmisliti zanimljive priče sa svim potrebnim dijelovima fabule: uvodom, zapletom, vrhuncem, raspletom i krajem. Većina učenika se oduševila igrama kreativne radionice pisanja te s nestrpljenjem očekuju sudjelovanje u novoj koja će se održati u travnju na Hrvatski i svjetski dan knjige. Kreativnost prije svega, kao i, Probudimo našu čaroliju riječi su gesla ove radionice. Kreativnost je poželjna u svakoj struci, s njom je život pozitivniji, uspješniji, radosniji. Njome ne samo da liječimo um od stresa, već i razvijamo i širimo svoju svijest. Zato su se i ove kreativne igre pokazale kao jako učinkovite za naše osnovnoškolce, ne samo za kreativno pisano i usmeno izražavanje, nego i za međusobnu suradnju i komunikaciju jednih s drugima.
Napisala: učiteljica hrvatskog jezika i knjižničarka Maja Jasić
P.S. Slike s kreativne radionice se mogu pronaći u foto-galeriji.